fbpx

NÄYTTEILLEASETTAJILLE

Koti ja Puutarha -messut järjestetään 14.-16.5.2021 netissä. 
Messut toteutetaan verkkosivustolla: www.kotijapuutarhamessut.fi sekä Facebook-ryhmässä Koti ja Puutarha -messut netissä MESSUHALLI.

Verkkosivustolta löytyy kaikki näytteilleasettajat ja heidän omat esittelysivut.
Näytteilleasettajien esittelysivut ohjaavat heidän omiin verkkokauppoihin, nettisivuille tai myymälään. Nettimessut ovat hyvä mahdollisuus näkyä ja tehdä lisämyyntiä.

Facebook-ryhmä toimii tapahtuman messuhallina. Siellä tapahtuu kaikki ohjelma! Livelähetyksiä, arvontoja, yritysten tuotteiden nostoja ja  messutarjouksia. Messuhalliin yritys saa laittaa oman mainoskuvan ja kommentoida omaa kuvaansa tekstein, kuvin ja videoin. Näin messukävijät voivat löytää helposti mielenkiintoiset yritykset ja tuotteet valitsemansa tuoteryhmän alta. 

Varaa paikkasi nettimessuilta!

Paketit on hinnoiteltu sen mukaan, minkä verran näkyvyyttä haluaa nettimessuilta.

Näytteilleasettajat toimittavat itse kaiken materiaalin kuten valokuvat, esittelytekstin ja muut tarvittavat tiedot messujärjestäjille. Saat selkeät ohjeet mitä tarvitsee lähettää. 

Huomioithan myös, että messut tavoittavat väkeä ympäri Suomen joten kävijämäärä on suurempi kuin tavallisilla messuilla.

Nettimessuja markkinoidaan mm. maksullisella markkinoinnilla Facebookissa ja bannerimainoksella Kotipuutarha -lehden verkkosivuilla. Lisäksi toteutamme arvontoja yhteistyökumppaneiden kanssa ennen tapahtumaa ja sen aikana. Tuotamme Facebookiin arvoa tuottavaa sisältöä.

Peruspaketti
60 € + alv

  • Yrityksen esittelysivu verkkosivuilla
  • Yritysesittelyn julkaisu Facebook-sivulla ennen tapahtumaa
  • 1-2 kuvaa Facebook -ryhmässä tapahtuman aikana

    Verkkosivuilla:

    • Yrityksen oma sivu, jossa esittelyteksti, logo, 1-3 kuvaa ja messutarjouksien esittely
    • Yrittäjä lähettää materiaalit messujärjestäjälle ennen tapahtumaa
    • Linkit yrityksen verkkokauppaan/verkkosivustolle, Facebook-sivulle ja Instagram-sivulle

      Facebook-sivulla (Koti ja Puutarha -messut)

      • Messujärjestäjät poimivat yrityksen esittelytekstin ja yhden kuvan verkkosivuilta ja julkaisee ne Facebook -sivulla ennen tapahtumaa

      Facebook-ryhmässä (Koti ja Puutarha -messut netissä MESSUHALLI):

      • Yrittäjä saa julkaista 1-2 kuvaa Facebook-ryhmässä tapahtuman aikana
      • Yrittäjä saa kommentoida kuvia tekstein, kuvin ja videoin tapahtuman aikana (Esimerkiksi kommentoimalla messutarjouksia tai kevään uutuustuotteita kuvan alle)

        Enemmän näkyvyyttä paketti
        120€ + alv

        • Yrityksen esittelysivu verkkosivuilla
        • Yritysesittelyn julkaisu Facebook-sivulla ennen tapahtumaa
        • 1-2 kuvaa Facebook -ryhmässä tapahtuman aikana

        • Tuotenosto Facebook-ryhmässä ja Facebook-sivulla tapahtuman aikana

        • Arvonnan yhdistäminen tuotenostoon

          Verkkosivuilla:

          • Yrityksen oma sivu, jossa esittelyteksti, logo, 1-3 kuvaa ja messutarjouksien esittely
          • Yrittäjä lähettää materiaalit messujärjestäjälle
          • Linkit yrityksen verkkokauppaan/verkkosivustolle, Facebook-sivulle ja Instagram-sivulle

            Facebook-sivulla (Koti ja Puutarha -messut)

            • Messujärjestäjät poimivat yrityksen esittelytekstin ja yhden kuvan verkkosivuilta ja julkaisee ne Facebook -sivulla ennen tapahtumaa
            • Yrityksen tuotteesta tehdään nosto Facebook-sivulla tapahtuman aikana

            Facebook-ryhmässä (Koti ja Puutarha -messut netissä MESSUHALLI):

            • Yrittäjä saa julkaista 1-2 kuvaa Facebook-ryhmässä
            • Yrittäjä saa kommentoida kuvia tekstein, kuvin ja videoin tapahtuman aikana. (Esimerkiksi kommentoimalla messutarjouksia tai kevään uutuustuotteita kuvan alle)
            • Yrityksen tuotteesta tehdään nosto Facebook -ryhmässä tapahtuman aikana
            • Tuotenostoon voidaan yhdistää arvonta

              Reilusti näkyvyyttä paketti
              200 € + alv

              • Yrityksen esittelysivu verkkosivuilla
              • Yritysesittelyn julkaisu Facebook-sivulla ennen tapahtumaa
              • 1-2 kuvaa Facebook-ryhmässä tapahtuman aikana
              • Tuotenosto Facebok-ryhmässä ja Facebook-sivulla tapahtuman aikana
              • Oman livelähetyksen ja/tai arvonnan toteuttaminen tapahtuman aikana tai ennen tapahtumaa sovittuna ajankohtana Facebook-ryhmässä

              • Yrityksen nosto verkkosivuston etusivulle

              Verkkosivuilla:

              • Yrityksen oma sivu, jossa esittelyteksti, logo, 1-3 kuvaa ja messutarjouksien esittely
              • Yrittäjä lähettää materiaalit messujärjestäjälle
              • Linkit yrityksen verkkokauppaan/verkkosivustolle, Facebook-sivulle ja Instagram-sivulle
              • Yritys nostetaan verkkosivuston etusivulle

              Facebook-sivulla (Koti ja Puutarha -messut)

              •  Messujärjestäjät poimivat yrityksen esittelytekstin ja yhden kuvan verkkosivuilta ja julkaisee ne Facebook -sivulla ennen tapahtumaa
              • Yrityksen tuotteesta tehdään nosto Facebook-sivulla tapahtuman aikana

              Facebook-ryhmässä (Koti ja Puutarha -messut netissä MESSUHALLI):

              • Yrittäjä saa julkaista 1-2 kuvaa Facebook-ryhmässä tapahtuman aikana
              • Yrittäjä saa kommentoida kuvia tekstein, kuvin ja videoin tapahtuman aikana. (Esimerkiksi kommentoimalla messutarjouksia tai kevään uutuustuotteita kuvan alle)
              • Yrityksen tuotteesta tehdään nosto Facebook -ryhmässä tapahtuman aikana
              • Tuotenostoon voidaan yhdistää arvonta
              • Yritys saa järjestää oman livelähetyksen sovittuna ajankohtana ja/tai arvonnan tapahtuman aikana tai ennen tapahtumaa

                puh. 0442142399

                kotijapuutarhamessut@gmail.com